Enrolment options

Tervetuloa opiskelemaan asiakaspalvelua

Opintojen keskeinen sisältö

Opintojen keskeisiin sisältöihin kuuluvat asiakaspalvelutaitojen hallinta, liiketoimintaympäristön selvittäminen sekä erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa toimiminen.

Lisäksi kurssiin kuuluu palvelutilanteiden hoitaminen englanniksi ja ruotsiksi. Jos sinulla on poikkeamislupa ruotsin kielen opiskelusta (= jos et ole koskaan aiemmin opiskellut ruotsia), suoritat korvaavina opintoina asiakaspalvelutilanteisiin liittyvän suomen kielen. Kieliopinnot toteutetaan erikseen kieliopettajien johdolla.

Opintojen ja tutkinnon tavoitteet

  • asiakaspalveluun valmistautuminen osana asiakaslähtöistä liiketoiminnan kokonaisuutta
  • sisäisten tai ulkoisten asiakkaiden palveleminen eri kanavissa hyödyntäen kielitaitoaan
  • asiakastyytyväisyyden ja myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen

Laajuus ja kurssin suorittaminen

Opintojen laajuus on 20 opintopistettä. Käytännössä tapaamme kerran viikossa yhteensä kolme viikkotuntia. Kurssi koostuu teoriaopinnoista ja erilaisista tehtävistä sekä erikseen toteuttavista kieliopinnoista. Opittu osoitetaan työpaikalla työharjoittelussa näyttötilaisuudessa. Saat kurssista lopullisen arvosanan ja osaamispisteesi kertyvät siis vasta näyttötilaisuudessa.

Teoriaosuuden eli kurssin suorittamisessa otetaan huomioon läsnäolo, tuntiaktiivisuus ja tehtävien tekeminen ja niihin osallistuminen. Jos olet lähiopetuksesta pois, tee Pinjasta löytyvät tehtävät itsenäisesti kotona. Huomaa, että pelkkä tehtävien tekeminen ei riitä. Tämä kurssi ei ole verkkokurssi.

Tervetuloa mukaan!


  • Teacher: Minna Luoma
Self enrolment (Opiskelija)
Self enrolment (Opiskelija)