Kurssialueelle liittyminen

Tervetuloa asiakaspalvelu-kurssille!

Asiakaspalvelu ammattitaitovaatimukset:

Opiskelija osaa:

•valmistautua asiakaspalveluun osana asiakaslähtöistä liiketoiminnan kokonaisuutta
•palvella sisäisiä tai ulkoisia asiakkaita eri kanavissa hyödyntäen kielitaitoaan
•edistää omalla työllään asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta.

Tarkemmat tutkintoperusteet löydät täältä: Keuda Liiketoiminnan perustutkinto 2022 - ePerusteet (opintopolku.fi). Asiakaspalvelu on ammatillinen kurssi. Lopullisen arvosanan saat siis työharjoittelussa arvioitavassa näyttötilaisuudessa.

Huomaa, että tämä ei ole verkkokurssi. Et pysty suorittamaan teoriaosuutta vain Pinjan tehtäviä suorittamalla. Kurssin suorittaminen edellyttää Pinjassa olevien tehtävien palauttamista annettuun määräaikaan mennessä. Jos olet tunnilta pois, tee tehtävät itsenäisesti. Huomaa, että poissaolleille on ekstratehtäviä (jotka on käsitelty tunneilla lähiopetuksessa).

Tunneilla käsitelty teoria-aineisto löytyy Pinjasta kurssin alkuosasta. Aineisto tulee Pinjaan myöhemmin kurssin edetessä.

  • Opettaja: Minna Luoma
Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)