Tervetuloa asiakaspalvelu-kurssille!
Asiakaspalvelu ammattitaitovaatimukset:
Opiskelija osaa:
•valmistautua
asiakaspalveluun osana asiakaslähtöistä liiketoiminnan kokonaisuutta
•palvella
sisäisiä tai ulkoisia asiakkaita eri kanavissa hyödyntäen kielitaitoaan
•edistää
omalla työllään asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta.
Tarkemmat tutkintoperusteet löydät täältä: Keuda Liiketoiminnan perustutkinto 2022 - ePerusteet (opintopolku.fi). Asiakaspalvelu on ammatillinen kurssi. Lopullisen arvosanan saat siis työharjoittelussa arvioitavassa näyttötilaisuudessa.
Huomaa, että tämä ei ole verkkokurssi. Et pysty suorittamaan teoriaosuutta vain Pinjan tehtäviä suorittamalla. Kurssin
suorittaminen edellyttää Pinjassa olevien tehtävien palauttamista annettuun
määräaikaan mennessä. Jos olet tunnilta pois, tee tehtävät itsenäisesti.
Huomaa, että poissaolleille on ekstratehtäviä (jotka on käsitelty tunneilla
lähiopetuksessa).
Tunneilla
käsitelty teoria-aineisto löytyy Pinjasta kurssin alkuosasta. Aineisto tulee Pinjaan
myöhemmin kurssin edetessä.
- Opettaja: Minna Luoma