8. Suunnittele asiakastilanne - Tätä ei Pinja korjaa!
8. Suunnittele asiakastilanne - Tätä ei Pinja korjaa!
A. Valitse alaasi sopiva asiakastilanne ja laadi kuvitteellinen keskustelu sinun ja asiakkaan välille. Niitä voivat olla esimerkiksi potilaan vastaanotto, työn/tuotteen/palvelun vastaanotto tai luovutus, ruoan tilaaminen.) Hyödynnä edellisten tehtävien sanastoa ja hae tarvittavaa sanastoa lisää omalta alaltasi. Tehtävä arvioidaan T1 - K5.
Sisällytä keskusteluun ainakin
-
- tervehdykset
- henkilötietojen kysyminen (jos kuuluu tilanteeseen)
- varsinaisen asian hoitaminen
- ystävällinen lopetus.
Sovi aihe kurssin opettajan kanssa etukäteen. Saat opettajalta tuolloin vinkkejä, millaisia asioita keskustelussa pitää olla, että se täyttää tavoittelemasi arvosanan vaatimukset.
B. Tee video, jolla käyt keskustelun joko niin, että puhut itse molempien osapuolten vuorosanat, tai niin, että pyydät jonkun pariksesi.
Tähän ei voi palauttaa tehtäviä, sillä tällä kurssialustalla ei ole opettajaa!